2.25.2008

The New?

Tem tantas coisas sobre as quais eu quero falar.
Tem também um milhão de tantas outras que eu quero escrever sobre e extravasar, mas num local secreto (não que este seja lá muito público).

Mas agora eu não posso.
Compromisso.
Só não sei se comigo mesma ou com a corrente contrária a mim.

Não importa.
Eu só quero postar algo que resume muito das coisas, tanto das que quero falar, como das que também quero, mas somente em segredo.

"I wish I could live free
Hope it's not beyond me
Settling down takes time
One day we'll live together
And life will be better
I have it here, yeah, in my mind
Baby, you know someday you'll slow
And baby, my hearts been breaking.
I gave a lot to you
I take a lot from you too
You slave a lot for me
Guess you could say I gave you my edge
But I can't pretend I don't need to defend some part of me from you
I know I've spent some time lying
You're looking all right tonight
I think we should go"

Interpol - The New